me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

01 October 2011

part time~~

ok...today adelah ari yang paling memenatkan dlm idup aku..
sebab arini aku da stat keje..
keje part time..
ye r...idup kat u kne survive....dpt gak wet poket...
tp..mmg penat gile..huhuh...
pe2 pun..aku seronok....
aku sebnr ny...nak cube idup berdikari...
so..bile time aku dtinggalkan sensorg..aku x sedih sgt..
huhuhuh

ape2 pun...sebab utama aku nak kje..adelah aku nak lupekan segala masalah yg aku ade.... taun ni. taun yang paling worse wat aku....
aku ilang kawan yang amik berat tentg aku atas kesalahan aku sendiri........aku kehilangan atuk aku( kembali ke rahmatullah)
hilng kawan 2 la keperitan yang aku nak cube lupe kan...
aku akan cube berubah..manusia xkan lari dri buat kesilapan n setiap yang terjadi akan ade jln penyelesaian ny.... im in my way 2 solve the problem...
aku harap..aku akan cukup kuat tuk hadapi sume ni...
yang aku plg kompem..ati aku xkan putus ase tuk mencri kemaapan dari sidia....

ok la...xmau sedih2...
so...now im a part time staff at pizza san francisco~~.
ni dalam the mines ok...


P/s : sape yang lalu n ternampak aku 2....wat xtau je lah eh..hik3x....(*gurau)

5 comments:

I'm aLive said... [Reply to comment]

semangat ye,.,don't worry be happy,
Allah will help us when we have problems in our life

I'm aLive said... [Reply to comment]

semangat ya zura,.,
Allah will help us when we have problems, so don't worry. In future u will get what u want.

afzalsukasuki said... [Reply to comment]

ni kalau aku datang mkn2..takleh dpt diskaun ke?hehe

zuera said... [Reply to comment]

@I'm aLive tq dear.....

zuera said... [Reply to comment]

@afzalsukasuki haha..ko kne tgu aku bukak kedai dlu baru dpt discount...ade pham??hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...