me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

13 December 2010

moody..

aku cume nk ckap...
aku geram+menyampah+rase nak mnyumpah+nak maki2..
latop aku kne tibai.
aku nk mncarut boleh x??
mmg cam shial..
x sgke aku..
manusia skng de lg yg jd pencuri...
arghh..!!!!!



 aku doa kn org yg mcm lahanat ni...
terime blasan die..
mmg x gune..
aku geram..
klau aku jmp...
nak je aku tumbuk..


bia lepas sume prsaan amarah aku ni..
sumpah aku sedey..
huhuhuhuhu....
aku anti dak melake yg jaat2 tu boleh x??
aku bru keje 3 ari..
duk melake bru 4 ari..
tup2 jd cmni..
xde da air mate aku nk kuar kn..
huhuhuhuhuh...
cume mampu bharap aku dapat cri duit dlam mse tedekat nak beli latop bru..
doa kn aku ye kawan2..
aku bru sem s2...
byk nk gune latop..
las skli..nk ckp aku benci ngn org2 yg xtau malu ni..
grrrr....

3 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

zuera??lptop kne rembat??perghhhhh...bwk2 brsaba erh...yg ambik tu nti tau la ap die dpt nti...ehm,tenang2 diri la..tkut la akk cmni...

zuera said... [Reply to comment]

@i am S!L4H.. stil dlm mood sedih ag...
huhuhu...

Nisa' said... [Reply to comment]

Betulkah orang Melaka yang buat or was it someone else? Terima dengan sabar ya and jaga hati kerana sifat marah itu disukai oleh shaitan. Apa yang berlaku akan sentiasa dibalas balik - tidak kira baik ataupun jahat. Insha'Allah, Allah akan meberikan kamu rezeki yang lebih banyak sekiranya dapat tempuhi dugaan-Nya dengan baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...