me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

16 March 2011

hotel time~~

aahhaa...kali ni..nak bckap sal hotel pulak...
bkn pasal hotel yg tuk buat bnde bukn2 tu k..
ni nak cite sal hotel yg aku penah keje dlu...hehehhee...
crystal crown hotel
hotel ni kat kepong...sebelah bremall kepong...dekat je ngn tempat aku duduk dlu...
duk skli ngn along..kat pangsapuri aman putra..
spe yang tau r..lau x tau..wat2 tau je..
orait..kat cni..aku knl mcm2 org..mcm2 ragam..mcm2 prangai..
tp yg pasti..sume ny baik ngn aku...
sedey kot time nak benti dulu...
kat bawah ni gmbar aku ngn staf2 hotel 2...

lin yu n miyo
hohohoho...gmbr ni..time dalam lift..bru abis kje....lin yu n miyo...diorang baik sgt aw....
gmbr yg strusnye..




ni plak gmbr dalam ofis..tmpat aku keje 2...time ni madam da blk..2 yg boleh snap2 gmbr 2..hehhehe...
sume ni staf kat cni..
rndu kngn kat cni....bes sgt..byk bnde kite blajar kat cni...
n yang aku plg x ley lupe kat cni...
kak siti n kak sabariah..

kak siti,kak minah,kak sarimah
sayang sume yang aku kenal....mmg best...



P/s : peace not war..hehehhee..

2 comments:

~ Miss PIJAOSIX~ said... [Reply to comment]

rindu pulak kat kawan2 tempat kerja lame....uwaaa...

zuera said... [Reply to comment]

@~ Miss PIJAOSIX~ sme la kite yg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...