me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

02 May 2011

kata-kata x terluah~~

blog2......skarang ni..ko la pneman aku...kat cni....la tempat tuk aku meluahkan rasa hati aku...setiap kata2 yg xdapat aku luahkan secara terus..... aku rase aku cam da xde sape2 da...huhuhuhu......arini...diorg ajak kua..tp...aku malu...aku xde cukup keyakinan tuk mnghadapi ape2 pun kemungkinan yg akan berlaku.....hati aku..xcukup kuat tuk melalui sume ni....aku lemah kot....aku menyesal..aku hilang keyakinan diri....sesuatu yg buat kan aku jd down...ape lagi patut aku buat..?????
aku terigin nak gelak ketawa cam dulu... aku salah..ko gelak kan aku...ko salah..aku gelak kan ko....

aku pun..terigin..nak tito n borak2 ngn ko smapai lebam......sampai tertito... tito sambil peluk ko..cam dulu2....


tp bile sekarang ni....bile same2....sume jd kaku....sume gelak tawa yg selalu kedgran dulu..xde da...
sunyi sepi.......


jd...aku prefer tuk menjauhkan diri...ni adelah yg terbaik..bkn sebab aku x nk bkawan ngn org len...tp sebab aku xnk ade yg rasa kurang selese...aku sanggup wat ape je tuk ko.....asal kan aku ley nmpk ko hepi...n ko akan lebih hepi bila xde aku.....bile xnmpk aku...jd...aku xkesah....
aku xtau da cmne..nak tebus rsa serba salah aku kat korg sume...bg aku sekarang ni...ni mungkin jalan terbaik.......mgkin korg akn igt aku ni bodoh bab melarikan diri.....


tp aku lg rela mcm ni...dari aku nmpk mata yg dulu ny....penuh rasa keikhlasan..penuh keceriaan..sume ny dah jd pudar...bile bertentangan..aku dpt rase perasaan benci n jengkel ko...aku x sanggup....
betul org ckap....kalau kite nak tau org 2 brcakap benar..kite pandang mata die.....dari mate..kite tau sejauh mane ketulusan hati die.....
bende ni same je bila kite berhadapan ngn org yg kite da benci or kite da xsuke....dari pndngan mata dah dapat menunjuk kan perasaan sebenar kite...
bg la aku peluang..aku betul2 menyesal....huhuhuhuhu...


mata lah cermin bg hati kite.....mata menggambarkan perasaan hati kite......
sebabkan ni..aku x sanggup nk bertentang mata ngn ko..aku x sanggup....
hati aku berkecai bile aku pandang mate ko.....sebab yang ade cume prasaan amarah ko.....
aku betul2 x sanggup....


hidup ni memang susah.....byak yg kite kene tempuh....tp bile berhadapan msalah mcm ni...aku mmg x mampu nk hadapi ny sensorg.........

pade semua kawan2 blog....cume korang la tempat aku nak meluahkan perasaan...plz..support aku eh..hati aku stil x tenteram ag....
n yg paling penting.....kawan2 blog aku...aku syg korg lebih...bg mereke2 yg sllu bg nshat..hehehe..



4 comments:

STONOR Putihstar said... [Reply to comment]

asl wey?? cercite2??

zuera said... [Reply to comment]

biase r 2...manusia xkn terlepas dari mslh ngn kawan2..huhuhuhu.......

nUr _ atiQah said... [Reply to comment]

nak tye 1 benda leh..sory yup..tak bermaksud ape2..
masalah ngn kwn laki2 ke or kwn2 perempuan..?

kalau lelaki..erm..juz nak ckp..sabar yer..

kalau perempuan..masalah itu akan jadi manis satu hari nanti..^^~

zuera said... [Reply to comment]

@nUr _ atiQah msalah ngn pompuan syg..btul ke akan jd manis???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...