me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

03 May 2011

Ya Allah~~

Ya Allah....
kuat kan ati aku ya Allah..
rse mcm da x tertahan da ni...knpe sampai mcm ni sekali dugaan yang aku terpaksa lalui...
sumpah..aku rase x sanggup gile....
berkecai ati aku kot...

knpe aku kene lalui ni sume sorg diri........aku xmampu...aku sedih..........
subhanallah.....
bantu lah hamba mu ni...
kenapa berat sangat dugaan yang diberi????
kenapa xpernah bg aku peluang tuk brubah??
kenapa??
jijik sangat ke aku ni kt mate ko...sampai...satu pun ucapan maap aku ko x terima???
bukan setakat satu..tp berpuluh2 dah....
org kate..memaapkan boleh watkan hati rase redha.....tp kenpe ko x pernah mencuba....







aku pun manusia biase yg xpernah lepas dari membuat kesilapan......xde sorang pun mnusia kat dunia ni...perfect.......same jgk ngn aku......
aku da tau salah aku..yg pernah aku laku kan....
knpe x nk bg aku peluang tuk betulkan kesalahan aku????
knpe ko sgje keraskan ati ko????
kenape??? kenape ko kejam sgt???
sumpah aku rase xtahan dgn sume ni....
aku nak menangis pun da x mampu....

6 comments:

mariatul_m0hamadiah said... [Reply to comment]

semoga diberi ketabahan oleh Allah yea sayang. kuatkan hatimu..:)

zuera said... [Reply to comment]

@mariatul_m0hamadiah zue harap cm2 gak kak atul..huhuhu..pe2 pun..thnks...

►AdamXis◄ said... [Reply to comment]

Assalam...sabar zuera...org2 yg bersabar akan diberi kejayaan...semoga dipermudahkan kelak.amin

Terbaru►100Penulis : Kalau saya seorang pengarah filem

Encik MamaT said... [Reply to comment]

sabar zue... :) Allah memberi ujian setimpal dengan kemampuan kita.. pasti zue boleh harungi semua tu...

manusia.. biasa la.. nak maafkan tu mudah.. nak terima seadanya tu mungkin susah... sabar ye zue... setiap yang berlaku ada hikmahnya...

zuera said... [Reply to comment]

@►AdamXis◄ amin....thnks adamxis..huhuuhh..tp ati ni..da berkecai gile...

zuera said... [Reply to comment]

@Encik MamaT EM..zue ase terkilan..huhuh.....pe2 pun..thnks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...