me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

17 July 2011

roomate~ year 1~

ok la.....rase ny.. da tersangat lame da aku x mengupdate blog aku yg tercinta ni....bukan ape..busy r skng ni...
klau x..ari2 nak jenguk blog tercinta ni aw...
okla...
aku nak cite sal exroomate haku time taun satu...
spe lg lau bukan si DILA


gambr ni time orintasi..hahhaa...muke masing2 suci je....hehee....
biase la...baru sem 1 an...
okla..
ni pulak time last day orentasi...


hahaha.....bile terigat ase cam rindu la plk...
tp xpe la..aslkan masing2 hepi..sudah la...
jd  skng haku nak tunjuk gmbr last day kitorg same2...
time ni kitorg kuar g jalan2 kat times square...

 


amik gambar byk2......tengok wayang....jalan2...n yg paling x ley bla...kul 9pagi kitorg da tepacak kat time square..pas2..tepakse la tecongok kat sane cm org xbetul sementara tgu times square bukak...
hehehe....
last benda yg kitrang wat ade lah... 
gi  KARAOKE....
mne lengkap idup lau g jalan2 tp x karaoke....
yg syok ny....tempat karoke 2..de sedia kn mknan...
pakej r.. 
karaoke + makanan + minuman + diskaun.
nak tau x diskaun ape???
time kitorg pergi 2..ade diskaun tuk pelajar...so harge ny ag murah dri biase r.....
mknan yg kitorg order...
jeng..jeng..jeng..
3 kepak and kentang
memang kenyang kot..
air yg kitorg order lupe lak nak snap.....tp gelas besar+panjang..mmg puas ati kot..
okla...time tuk snap gmbr b4 balik kg...
hehhee...:P

dila n aku
ni lak gambar dila...posing maut gitu....


hari yg paling seronok kot... ye r..selame setaun kite satu bilik..ni la petame kali kite kua same2..
ase cam rugi bab kite x hargai saat2 yg ade mse 2 kan...
pe2 pun..aku harap kengan antara kite kan kekal smpai bile2....

peace dari aku
p/s : bile kite dekat setiap peluang yg ade tuk kite erat kan persahabatn...selalu ny kite xkn nampak..n bile da makin jauh...time 2 la rs menyesal akan datang bertimpa2...
by the way..... sebilik ngn ko..kenangan yang aku xley lupe kan sampai bile2..
time kasih bab ade dekat aku time aku dlm kesushan n jd tempat tuk aku mngadu and buat kan aku hepi time aku rase da xde hrapan tuk bergembire...
thanks a lot dila~~~

2 comments:

Aretikz said... [Reply to comment]

Bila terasa rindu, ku sebut namamu, kan ku jadikan kau kenangan, yang terindah dalam hidupku.. eh? mcm pelik jak lagu ni? ahakz..

zuera said... [Reply to comment]

@Aretikz hahaha...ok la 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...