me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

18 July 2011

my busu+maksu

busu

hehehe.... lame da nak post entry ni...tp 2 la..mase 2 asik x cukup je..
herm...so..dsebab kan arini free..de mase nak menggodek blog aku yg x sberape ni...so..haku nak post la psal busu+maksu haku..hehehehe.....
time yg paling best sekali bab diorg sanggup teman kan haku dri pagi sampai ke malam ...
point ny adelah nak mencari latop baru...selepas peristiwa latop haku kene tibai time haku duk kat melake 2+1 ari dulu.......lau korg nak tau cite 2..klik entry ni... moody ......
alhamdulillah ...dengan duit simpanan yg akusimpan2..akhir ny...

maksu

aku dpt gak beli latop baru...
mengganti kan latop aku yg dicuri.......
ni yg jd sedih+ geram bile terigat blk ni....hermm..
tp mungkin de hikmah kot dsblik ape yg terjdi...tul x???
actually kan...
mlm yg aku nak bergerak p mlake 2...hati haku da ase x sedap benar ny...
mak+abah aku pun cam berat ati je...
tp aku degil gak...nak jugak pergi...
last2....ni la yg jadi..
menyesal pun x gune...hermm...
tp xpe la.jd kan ape yg terjadi sebelum ni sebagai pengajaran..
THATS ALL!!

ok la...aku malas da nak cite sal latop 2..
yg aku nak cite skng ni..pasal maksu aku..
time kitorang kua 2..adelah buzday maksu....  actually 10mei tp kire same r 2..bab kitorang kua 2 11mei...
so haku pun belanje la diorg mkan...walaupun x seberape..kire 2 hadiah haku kat diorg la...hehhee...almaklum la..nak wat buzday party x mampu....jd blanje mkan je la....

busu n maksu
2 dia..aksi romantik maksu and busu aku..men suap2 ag..hehehe.....time ni da nak blk umah da...
g mam dlu b4 blk umah...
menu tambahan yg aku tambah....
sotong tepung...

xley calen sotong tepung kat bagan lalang..
pe2 pun..asalkan perut kenyang..hehehhe...
next snap...


and last snap gambar kitornag ber3...


P/s : thanks bab teman kan kite walaupun masing2 penat..hehhee......even gambar aku nampak sekerat xpe..aslkan ade peace.hehhee...
chau...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...