me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

16 May 2015

happy birthday to me(16mei2015)

Assalamualaikum.... 

Di hari sabtu yang indah ni.... sekarang bsamaan dengan 16 mei 2015... sy berada di tempat keje sambil mendengar sinar fm sambil mnyiapkan segala keje yang tak bkesempatan disiapkan pada hari jumaat yakni semalam. (Mohon baca skli lagi dengan hanye gune 1 nafas.. tq).. alhamdulillah... harini da genap 24 tahun da aku ni... da x mude da.. time sekarang.. yang ade kat kepala.. keje.. cari duit.. cari rezeki.. bantu family.. kumpul duit.. and of cozla kawin pun tmasuk dalam senarai... yela.. target kawen 26.. la ni da 24... lebih kurang 2 tahun lg... mohon semue dpermudahkan... :) 
da mnginjak usia matang ni.... pemikiran pun da x mcm zaman budk2 dulu... kne pikir dengan cara lebih matang jgk... Selamat hari lahir tuk diri aku sendiri... tahun ni first buzday bejauhan dengan family... tp xpela.. da besarkan... xleh nak nangis2 sangat.. redha jep.. gambo bagi pun yg print screen.. punye la malas nak crop kan... abaikan.. xkesah...


Then.. selamat hari guru.. kepada semua guru2 sedunia... tanpa cikgu2.. xde nye aku bjaya sampai ke tahap yang aku da sampai sekarangnye... alhamdulillah.. syukur x terkire sangat.. diorang la start mngajar kite ni tanpa jemu..tanpa rase penat.. jd mohon pada adik2 yg baru nak kenal dunia... mohon hormatila guru2 anda sekalian.. kgn nanti da besar jd xbgune salahkan cikgu sebab x ngajar..padahal..diri sendiri yg mmg x betul.. 
Jangan lupe jugak harini juga adelah hari peristiwa mngingati peristiwa israk & mikraj nabi muhammad...  3 hari penting dalam hidup aku tuk tahun ni... alhamdulillah jgk sebab masih dberi peluang tuk melihat keindahan ciptaan Allah yg sangat menakjubkan ni... 
Ok.. cukupla rentetan untuk harini..sempena buzday aku... hehehe.. 
P/s: sebenarnye tajuk entry ni chicken chop rm5.. tapi sebab da melalut pasal bnde lain.. jadi aku tuka la tajuk.. so pasal chicken chop rm5 aku akan cite di lain hari dan ketika.. bye..:) 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...