me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

23 September 2010

kringggg3x!!!!

ape yg kring2 ni.....hehehhehe...ni bukn kring sbarg kring aw...haaaa..ni kring bwe mksd..
dah3x..merapek je aku..ok la....sbnr ny..aku nak bukak stry sal jam loceng......ha....
korg x yah pelik la..bnr ny..aku nak buat entry sal ni..bab..salah sorg kwn kte 2.....lambt bgn tito...haaaaaa....korg nak tau x spe...ok2...ni la budak ny.....MISH
so.....dsbab kn aku ni sgt la baek jantung ati...jd aku pn..nak adiah kn la kt die...jam.....JAM LOCENG....
aku x tau lak die ske wrne ape..so..aku bg la yg ni...
jeng..jeng..jeng.......
ni la jam keramat yg aku ckp 2......
haaa....suke x????aku bg jam yg ni..bab byik die..bleh thn bingit r...so..amik r..adiah dr aku 2..hehehheheheh......aku gerenti ko x lmbt g kelas ag....
lg s2......lau ko tkt ko lmbt..ko sllu r tito cpt sket.....n tuk pngtahuan sume..tito yg cukup buat kn org jd mkn cntek..ha..ko x nak ke???
n 1 more think..d sbab kn aku nak ko sllu nmpk cntek gak.....aku nak bg ni skli....
kre pakage r ngn jam loceng 2....
kan nampak maskulin 2.....
so...lps ni..jgn bgn lmbt ag ye..hehehhehe...

P/S:ni tuk kamu...hehehhee....

3 comments:

najihah sahami said... [Reply to comment]

waa..terharu ni..terharu sangat..sangat terharu..ada org bagi mish jam...waa..still terharu..hehe...

thank zuera..kamu sangat bail lorh..

btw, my feveret kaler is pepel..but its ok kaler biru pon..kang Mish spray blik..hehehe..

thnx again~

zuera said... [Reply to comment]

hehehe.....
its ok..xde hal r..toink3x.....

Anonymous said... [Reply to comment]

pandai tol membodek 2 hah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...