me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

23 September 2010

malu ny aku...!!!....

ni aku nak habaq mai ni...
aduhh..
aku malut kot...trse nak letak muke aku lam selimut je..waaaaa.....

huhu..korg nak tau x aku malu npe???
sbelum 2..teke dlu...aku kat mne..
hahhaha...mst xley teke an..aduh..aku kt lab komputer..
duk tgh sedp lyan facebook+blogger..........
aku lau tgk kusyuk mmg x pndg kri knn pun...stret aje.....
disebab kn aku stret je 2 la yg buat kn aku malu.....
ok2x..
korg mst tertye2 an..
.............dpndek kn cite...sbnr ny...cite ny mmg pendek pn....tgh sdp aku layn...tbe2..de sorg kn lam lab 2 bersore bersuare.....mule2..aku x syak ape2..aku pkr..mgkn bab die bckp ngn org len..so aku pn buat r dono je......
n then..pompuan 2 bukak slideshow kt depn...
aku pndg..alamk...ati suda tara sedap la..
bile aku toleh kiri kann.....sume muke yg aku x knl..kwn2 aku da xde kt lab 2....
ah sudah..pe hal lak ni......aku da cuak da...nak terkucil pn ye gak....
pompuan 2 tgh mngajar kt dpn...
ni mmg da kes parah da ni...ape aku nak wat...bru aku sdr..
upe2 ny..aku tgh de dlm kelas org..
ya ampun..malu bangat kot.....
dengan prasaan malu+bersalah+takut+cuak..aku pn brni kn dr bngn.......
sume org pndang aku...
mak..mne nak letk muke ni...ade 2....yg da bekerut thp cipan da.......aku ase..kalh muke nenek aku...heeeeee
..mgkn bab tgk muke yg x dkenali kot.....helo...aku mnusie gak k...bukn mahluk asing...cme tmsuk kls korg je....aku trus mncri pn2.....
pn2 ni..tau2 je aku nak kua..

n mbla kn dr....oit..korg phm x ...btpe tebal ny muke aku time 2..adoiiiiiiii.........

P/S: pde korg sume..len kali lau skusyuk mne pn korg..jgn lupe pndg kri kann...t x pasal2 jd cm aku t...huhuhu.....

7 comments:

n@jwamz said... [Reply to comment]

klako! hahahahahaha
eh eh sowi...bkn nak gelakkan...
tp mmg klako...
mesti lam otak dok igt nk facebooking jer...smpai x sedar...hihi

Encik MamaT said... [Reply to comment]

hahaha... kesian.... len kali buat2 tertido.. kemudian.. terkejut.... menjerit sekuat hati.... haha

zuera said... [Reply to comment]

buat2 ttito...jap g...kua ayak liu basi kng....da s2 hal lg..up lg s2 inci tebal muke..heeee.....
najwamz<<<tau xpe..otk ingt muke buku+blog je..hehehe..

student said... [Reply to comment]

lab di sekolah?

alia shahira said... [Reply to comment]

bapak malu weh! haha ngeng ah kau. aku tau ah kau addicted dengn tenet tapi jangan ah sampai terlampau kusyuk haha. haha len kali tengok kiri kanan ye sayang.

Unknown said... [Reply to comment]

hahaha,,sengal jek ,,,,2 la,,kusyi=uk ngat

zuera said... [Reply to comment]

mmg sengal pn.... tp kli ni..thp ksngalaku btmbah la pulk..hehehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...