me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

19 October 2010

balik kg...kne kekah 6 laki..mmg shial!!!!!!

ari2...aku blk kg.......aku blk sorg je...xde spe nk ikut..blk pn bab de bende yg nk durs kn...
penat kot..
dr serdang nk ke n9 2..
huhuhuhu..
tmbh2 ag nek pkhmatan awm..



adoi..
mmg nk ptah pgg ase ny...
dah2..stop bab penat.
skng bcerite psl...tajuk entry aku lak...
huhuhuhuuuhhuu..
mmg sadis kn lau kne kekah ngn laki2 durjana yg mmg x bgune ni..

actually..
mmg aku blk kg...tp yg dkekah 2..bkn aku r..
bdak kg aku....x perlu la sbut nme....aku cite ni nk djdi kn pngjrn.....
aku blk je kt kg..da heboh da sal ni..
bdak 2 bawah aku 2 taun kot..
pergh..mude ag kot..
cian aku tgk.....
tp..skng ni..aku x tau r..
ley ke salah kn laki2 shialan 2 spenuh ny??
agpun...budak pompuan ni...agk sosial la jgk..maap la terkasar..tp 2 la hakikat ny.......


ala2 cmni r...style rmbt..hiasan kt mate die..


agpun..aku dgr2....yg mngerje kn die 2..pkwe+kwn2 pkwe die jgk..
aduh..
mmg cian kot...bdk ni bru belasn taun la...cmne la die nk bdepan ngn org len t.....
hermm,.
dr ape yg aku tau,,..bdk ni yg ikut pkwe die...n then..pkwe die bwk die pg mne tah...kt c2 r kwn2 pkwe die tu tgu..
tgk jln cite..nmpk cm diorg dh rncg kn..
hermmmmm..
aku pn x tau r nk kte pe...
so skng ni....mak die nk kawen kn die ngn pkwe die 2....tp..entah la.kite tgk je la nnt..




pesann tuk bdk2 laki..
tolg la phm..pompuan ni..bkn tmpt tuk puaskn napsu setan ko 2....agak2 r weh...
dsebab kn segelintir org yg cmni r wat laki2 lain yg x besalah d pndang serong....
sptut ny..klu korg syg.....msuk meminang n mlm ptme 2..ko kje kn la puas2..bab mse 2..da sah die 2 hak ko.....
pesann tuk dak pompuan tmasuk aku..
korg jgn la mudh sgt nk ikut ckp pakwe korg..igt r..maruah korg 2 la yg plg berharge......2 la yg korg kne jge tuk korg bg kt laki korg t..lau da jd kes pkwe mkwe bersekedudukn..n then tbe2 ptus...yg laki 2 x rugi pe2 pn..korg yg rugi..silap2....dpt ank..
dah s2 hal lg..
kes buang bayi la...bunuh bayi la..gugur kn la..
hadoi...
korg sedar la....kite da besr ptut tau pkr mne baek n mne yg bruk..........

P/s:..korg pkr r sndri.mne yg tbaik tuk krg....

11 comments:

Mindbreaking said... [Reply to comment]

tuga sorang lelaki tu ialah untuk menaikkan martabat sorang wanita bukannya untuk menjatuhkannya

zuera said... [Reply to comment]

tau xpe mr mind...tp skng....enth r.....terlalu sikit agke mreke yg mnjge mruah wnita....bbndg mreke yg mmusnh kn...huhuhu...sedey dgn keadaan skng..

Unknown said... [Reply to comment]

pengajaran tu... sesama ambik ikhtibar..
kuman "ketagihan blog?.." Entry

Encik MamaT said... [Reply to comment]

berkawan dengan penjual minyak wangi... kalau dia tak bg sebotol pon.. dapat bau pon kira best la... keruntuhan akhlak semakin menjadi2... aku jadi risau... hmmm

nurulazham said... [Reply to comment]

zuera kena beringat sama jugak ye....
kadang2 pemikiran remaja ni lain mcm..ikut sedap hati tanpa fikir masa depan...biarkan budak laki tu, besok2 Allah balas, jadik kat anak dia nnt baru dia tau...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

lelaki durjana je yg sanggup buat camtu..nafsu melebihi dari iman. harap2 mereka bertaubat jela,yang pasti neraka jahanam sedang menanti.

zuera said... [Reply to comment]

sme2 r kte berigt,,,,,,tp mkn mnkut kn...bab btul ckp nurul...rmje ni suke btndak ikut prsaan..x pkr psl ari mndtg..mnkut kn...d hrp zue d jauh kn dr sume 2......amin..

Miera Hassan said... [Reply to comment]

alahai..cian nye dier...ehm...mintak dijauhkan la dr kiter kan..jgn terlalu bersosial sgt..

zuera said... [Reply to comment]

chenta<<btul 2..cian die....

aibaks said... [Reply to comment]

tak leh nak salahkan dorang sbb dorang budak2 lagi.. yang dewasa2 cam korang la kene ingat mengingati.. dorang budak jahil dalam masalah dunia apatah lagi jahil dalam masalah agama.. sma2 la kite bimbing ke arah yang betul..

Gen Fujita said... [Reply to comment]

Balik kampung? N9? Ni mana ni? Dah ler saya pun duduk N9 jugak, dua tiga minggu ni pun selalu turun kampung-kampung anjur program ICT. Dahsyat betul budak-budak tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...