me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

06 October 2010

di tag oleh encik mamat kite..hehehhe...

eherm2..brite gmbire ni..hehehehhee....aku kne tag la...kuang3x...
n pengetag sy 2 ade lah org yg amat2 dknli..hik3x...iaitu...

 
OK2...da nmpk nme 2 an..nak tau lebey dlm sket..klik r kt nme die 2..hehehe...tp xley lebey2 sgt..bab die ni da bpunye..toink3x...
d sbab kn da kne tag..kne la mnjwab sokln2 yg dah dsdie kn....
ceh3x..mcm artis la plk..kne jwb sokln...
dah3x..jgn mnrut..trus kn pde sokln2 ny...hehehhe..
 
 1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
stakat ni..aku ase yg pntg adelah....hp+latop sy..hahha..
 
2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?
 
mknan..kih3x...
 
 3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
 mest la kt umah mak tercinte..ag pn..sng sket..sume da ade..hehehe....
 
4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
sekrg..klu aku ckp ye cmne??terhangat d psrn...hehehe..

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
aahhaaa...dharap prasaan 2 x bertukar smpi bile2..n akn mncintai ny seumur hidup+spnjang hayat 

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
kt mne korg nak..kt umah pn ade gak...(stret trus bwk jmp mak+abah)tp sllu ny..jmp kt shopng complex..

7. Novel/ buku/ majalah yang terakhir korang beli? 
novel bicara hati...mnt gile kish tengku shahran+zahlia ni...

8. Apakah nama penuh korang?
nme pnuh..Nor Azura..hik3x..  

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra? 
msti la ngn mak..hehehe...lau bleh 24 jam nk duk celah ketiak mak...hah..aku malu..

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak
jumpa dalam hidup korang
 
aku nk jmp ustazah baiyah(lupe la ejaan nme die..) tp yg pst aku amat kagum ngn cre die smpai kn dakwah...

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri? 
kat upm ni..mmg bsuh sndri..tp lau kt umh..mesin yg bsuh..hehhee.... 

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi? 
nak pg paris..nak duk kt eiffiel tower..romantik siot....

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
maap la..sy mmg tamak..nk due2 gak..peluk+cium..baru cukup korem..
 
14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
dak de is3..ini pasti<<hik3x...
sgt lawak+hepi go bini...opss...
er...penyanyang kot..(masih ragu2..)

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?
hp..latop...bantak musyuk aku..er..due 2 nnt la aku pkr..hehhe..

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
2 insan bercinta....
 cinta pntai merdeka..
sang mantan...
adinda(lah ahmad ny lgu)..
cinta ku d mnra gading...
*maap la..aku mmg jiwang...
 
 17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
16 mei 1991..
smbut kt kl..my kwn2..bwk aku g jln2 s2 kl..waa...mmg masyukk..bes gile2..
18. 5 orang blogger yang korang nk tag
mish musyuk.. musyuk ni mest..

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag 
aahhaa..opkos la blog mish musyuk...hehe...aku ske mbe ngn die..yg len byk ag..tp ni yg ptme kli ny aku tag la.hehe.. 

setel suda..hehehe...
P/s:byk sokln die..jenuh nak jawab...

4 comments:

najihah sahami said... [Reply to comment]

aaa..xmo jadi musyuk..nk jadik wangi!!!waaa....

Encik MamaT said... [Reply to comment]

jiwang.... huahhaha.. tapi sekali skala layan... syahdu gak...

zuera said... [Reply to comment]

mish<<<hehehe....jgn la mcm 2...
encik mamat...<<tau xpe..jiwng is sweet+romantik...

zai.coklat.homemade said... [Reply to comment]

sebenarnya di tag tu kira macamana yea..akak x berapa faham la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...