me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

04 October 2010

korea time laaaa.....(wonderful life)

arini..aku epi gile2...ape tak ny...cite korea yg plg aku gile2 an da dpt..hahaha.... mmg aku cam xcye je...tp..pe2 pn..aku ttp kne cye.....skng ni...aku otw tgh mngok cite 2...aduh hai...mmg aku teruje gile r....actually aku da penah tgk da...disbab kn kesedapan yg x terhingga....so..aku tgk lg...hehhehehe.....mmg besss....

btaun kot aku cri cite ni..pg kdi cd..manjang aje kte cite 2 x ade..last2..aku dpt gak beli...walupn hrge mhal..aku x kesah...ni da kire tahap mngidam ni..de de pluang nak beli kn..so..ape ag..sebat je r...asl kn aku dpt..aku x kesh lau cite 2 mahal ke ape..hahahha...
gile ketgih an...wat ever...
eh..bru aku pasan..aku x ckp ag an cite pe yg aku beli..hahhaa..
ni la die...
tajuk cite ni wonderful life....
mmg bes aku ckp..ni x tipu ni...siyes2...
mgkn ade gak kot ygx tau sal cite ni..,so...aku bg korg tgk cover dpn die eh....
jeng..jeng..jeng....
my peveret cite..
cumil gile an..hehehe..
aku gile ketagih kopt ngn cite ni..sumpah..aku x tipu..bohong pn x..
ok la..
aku ade ag gmbr2 yg aku nak korg tgk...haaaaaaaaaa...
shin bi n family..
aku x tau ape yg ley describe die ni..bab die sgt cumil..
kalau ade antre korg yg nak cite ni..atau pe2 cite yg len..xkesah r..korea ke...jepun je..just roger aku k...t aku bg almt+no tipon+facebook....kt mne ko bleh beli..siyes aku x tipu....
 sinopsis die..erm....

Han Seung Wan dan Se Jung Jin terlanggar satu sama lain di lapangan terbang dan tidak sengaja bertukar paspord. Mereka bertemu lagi dan Seung Wan dan Se Jin akhirnya menghabiskan hari bersama-sama.(1 night stand) Keduanya harus berurusan dengan komplikasi cinta, mereka akhirnya mabuk dan x sgje tido bsme... Kembali di Korea, Se Jin dpt tau yg dia sedang hamil dan tetp mlahir kn anak tsebut. Setahun kemudian, akak kpd Se Jin akhirnya mbocor kn rahsia kpd Seung-Wan di pesta pertunangan nya, muncul dengan bayi perempuannya(shinbi). Seung-wan dan Se Jin kemudian dipaksa berkahwin oleh keluarga masing-masing. cinta yang rumit berlaku antara Do Hyun, Se Jin, Chae Young dan Seung-Wan. Sisa dari cerita berputar di sekitar perjalanan keluarga dalam belajar untuk mengambil tanggung jawab, dan belajar untuk saling mencintai.

P/s:aku copy je sinopsis die..hehhe..tuka sket2 je...so..sori la lau nmpk agak pelik...



6 comments:

lady-D said... [Reply to comment]

cite ni mmg bezzz..suke suki juge..

zuera said... [Reply to comment]

tau xpe..mmg sgt2 bes kn..hehehhe...
i like veli2 much3x...

www.dunialandax.com said... [Reply to comment]

wah~~kaki korea ye~huhu

zuera said... [Reply to comment]

mmg kaki korea pn..hehehehe..

Aida Tamrim said... [Reply to comment]

Mmmg best...Sy pun suka tgk...Bdk tu comeeeyyyyy sesgt..

zuera said... [Reply to comment]

@AdiaLuze tau xpe dia..mmg cumil gile..hehehe...ag pn..cite korea mmg best..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...