me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

10 December 2012

Reunion~~

assalamualaikum...
aku baru je dikejutkan dengan satu panggilan telipon dari sorang membe lame.. time sekolah kat SMT Dato' Lela Maharaja dulu.. lame gile kot x contact.. last contact dulu pun. x silap aku time kat matrik... someone yang dulu nya memang aku kamceng gile2 r ngan die.. sekarang ni.. da biase2 je.. almaklum la.. da menginjak dewasa.. dengan pelbagai komitmen diri.. bini lagi.. husband lagi... (* er.. lebih suda.. ) padahal belajar pun aku tak katam lagi.. gatai ko zura..

Membe : Hello Datin..
Aku : hahhaa.. mengarut ko... asal ni weh?
Membe : bagi ko nye nama penuh ngn alamat rumah.. Mira nak..
Aku : hah?? watpe?? ko nak kawen ke??
Membe : ha ye la.. aku nak kawen  besok ni hah... bg je la..
Aku : gelak lagi..hahaha.. (* awkward)
Aku : okla.. t aku msg kan kat ko.. ke nak ade reunion ni??
Membe : ye r kot.. mira conduct..terima kasih Datin.. 


hah.. ringkas, padat, dan bermanfaat.. :) and the most important thing is.. someone is conducted the reunion for us.. waa... hepi nye aku.. teringat pulak aku detik-detik.. before nak melangkah kaki meninggalkan SMT dulu..  dulu aku beriye-iye set the date(* date for reunion la..) haaaaaa.... 13/03/2013...  tp bile makin da dekat waktu n tarikhnya.. terasa macam xtau nak wat cmne pulak.. ye r.. xde leader yang nak lead.. huh.. tiada yang sanggup tuk tampil ke hadapan... nak harapkan aku .. memang tidak le.. rasa diri ni x layak(*memang xlayak pun) ... kalau suh berucap kat depan gune mic.. peluh dara ni belumba-lumba nak keluar.... memang ketaq habis punya.. memang xboleh..

tp Alhamdulillah.. akhirnya da ade yang berani tampil and menyuarakan pendapat.. i like it.. :) xkesah pun berapa haribulan.. asalkan semuanya berjalan lancar and kite2 semua dapat jumpa and borak2..:) waa... x sabar nye nak tunggu moment hebat tu...:)
mechanical 1 dan 2 sesi 2007/2008 SMTDLM bergabung!! 
 p/s : gambar kenangan time form 5 kelas mekanikal 2 sesi 2007/2008 SMTDLM.. muke mase muda-muda..:) ade due orang blogger di dalam gambar ni... :) hah.. sape kenal?? :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...