me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

24 December 2012

top up free!!

hah.. memang bagai orang ngantuk disorongkan bantal lah...
sedang2 aku yang tengah poket kering.. xtop up... tetibe Penmerah buat contest... bukan la contest.. tp kire macam pengkomen yang ke 10.. die bg top up celcom free..
dan aku yang selalunya xbernasib baik ni pun.. cuba la jugak nasib... saje2.. padahal memang tau dah.. selalu tak bertuah,, :)
kalau orang2 tua cakap.. gatal tangan tu hah... time aku duk nak komen tu.. da sampai komen yang ke 8 da.. aku try kan jugak...

 
tengok komen las 2.. punye la xyakin diri tu.. padahal dah berkali2 kire.. memang komen aku tu jatuh pada komen yang ke 10... aish.. berdebar2 je kot...
then.. tibe la saat diumumkan name pengkomen yang terpilih.. dan orang tersebut adalah..
 
hah.. nampak x tu.. yeay.. aku berjaye... memang dah sah lagi sahih... pengkomen no 10 tu aku.. hah.. korang2.. ape lagi.. jum rebut peluang ni... penmerah memang selalu bagi hadiah percume secara tiba2... jom serbu..:)

P/s : semoga berjaya..:) :) senyum lebar sebab da dpt top up percume..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...