me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

02 November 2012

food fair upm~~

ha.. nampak x.. ade muke sape 2... ade muke CHEF WAN.... ni dekat dewan besar upm.. ade macam2 pameran makanan ade kat situ... dari indon, korea, bangladesh, myanmar.. n tah mane2 tempat lagi...  sume ade.. siap ade tester ag.. tp rase macam.. erk.. xtau la.. mungkin sebab mulut aku ni .. mulut asia kot.. bile makan bende pelik.. mcm xkene pulak...
abaikan pipi yang makin tembam 2..
tapi agak terkilan.. sebab time kitorang datang 2... Chef Wan xde lagi.. mungkin die datang lepas zohor.. xpe la.. xde peluang ak jumpa..:) nanti2.. insyaallah.. mesti dapat...
nampak tak bende 4 segi kat belakang 2.. haaa.. 2 tempat sushi... tp aku x beli pun la... kak aida ngn min yang beli... crab+mayonis x silap.. cian kak aida... mungkin xkene ngn tekak dia.. da macam nak muntah2 dah.. ( penceritaan ni diceritakan semula oleh min.. bab aku xde kat tempat kjadian.. aku ngn mia ngn syud kat lua beli air..:)
muke (xtau nak describe) bila da dapat caramel ape tah air tu nama nya.. xtau den nak sobot hah... yang ponting sodap..:) xlame pg sini.. datang jimba-jimba kejap, main games kat situ... beli air kat situ.. rasa2 makanan sket.. pastu balik.. makan tengah hari kat Cimb main campus...

last pic amik kat bahagian makanan indonesia... untung la ade ipod syud.. lau x.. kempunan la nak gedik2 amik gambo... mekacih syud... ( walau pun aku tau die xkan bace entry aku ni..) tp td da cakap time kasih da.. direct terus kat die...


secara jujurnya.. cuak jugak time pegang patung tu...tapi wak dek je.. alah.. bukan ade sape tau pun yang aku cuak.. yang penting kene senyum..:) peace!!

3 comments:

nadia said... [Reply to comment]

zueraaa, pelik semacammmm je muka patung tu kannn..

Scha Iriney said... [Reply to comment]

patut la pegi food fair.. dah sampai upm baru nampak banner tu.. haha

Anonymous said... [Reply to comment]

oooooo...mengutuk kawan2 eh.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...