me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

18 September 2011

aku bogel??

agak2 korang..aku nak wat ke bende ni tuk dapat kan publisiti murahan???
eeiiuuu....tolong la...
aku pun x paham la manusia zaman sekarang...
dah desprate sangat ke ape????sampai nak tengok aku bogel???? adoi....spoiled btul..
korang mesti tertanya2 an..asal tibe2 aku bukak topik yang agak nak lucah ni.....
ok xpe..bia aku bgtau.....

yang aku bg anak panah
duk aku sedap2 tengok earning tuk nuffnang aku..tergerak la hati nak tekan button keywords....nak terbeliak jugak bijik mate aku bile bace keywords yang no 4 tu...oh sahabat2 ku yang baek....kenapa sampai macam ni dasyat keyword yang korang cari.... blog aku ni bersih je...xde gambar2 bogel.....gambar bogel org aku xde...apetah lagi gambr bogel aku...adoi...
kalau org bagi aku 100 juta pun aku x nak...aku tolak baik2 lagi.....
walaupun aku ni agak mate duitan.. *kantoi sudah ........kehormatan diri 2 masih tinggi aw...

P/s : lau pade sape2 yang nak cari bende2 lucah ke hape ke yang seumpama..g la cari tempat len...blog aku ni bersih lagi.....mekacih2.....

3 comments:

SoLy SoLicious said... [Reply to comment]

mcm keyword pelik yg dicri kan..huhu

YOUsoF said... [Reply to comment]

Ish3..

zuera said... [Reply to comment]

@YOUsoF zaman makin maju sampai sume ny nak cari bende bukn2.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...