me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

19 September 2011

doodle ku yang pertama~~

ok...assalamualaikum sume...
ni aku nak kongsi satu mende kat korang..
bende yang duk berlegar2 kat kapale otak aku ni.....
bile orang buat..n aku terase bende 2 menarik...
aku pun secare otomatik jadi gatal..
gatal+merenyam nak jugak mencube...
walaupun tah cam haram jadah lukisan 2...
i dunt care....orang kate lau nak berjaya kene buat byak kali n jgn cepat putus ase...
oyeaahh.....
so sekarang...korang tengokla hasil ny.....
jeng..jeng..jeng....

tau x ok..gelak sket2 je aw...
ok..ni la hasil yang berjaya aku buat..hahhaa..gile kelakar an...haku tengok pun ase nak gelak...tp xpe..aku akn cube lg selpas ni..hehehe.... haku da nampak da kelemahan aku kat mane...korang2 rase kat mne??
xpe..bia aku cakap..aku masih fail lukis mate..idung... and mulut....kire pakej r 2....sume yang ade kat muke...adoi.... untung la ni gambar aku sendiri..lau gambar org len....kene pancung la aku jawab ny..hehehhee.....
 ok...aku nak seru sape eh???de sape2 yang boleh ajar aku care nak wat mate...idung and mulut 2???
pls2...* merayu2 sambil susun jari n berharap.....
aku ni budak baru belajar..setaun pun x cukup ag..baru nak cukup sehari..
pls2...help me..lau ley wat kan tutorial ok gak......:)

7 comments:

ch!natsu said... [Reply to comment]

hehe okla tuh.. chin lgsg xreti nak buat.. huhu~

zuera said... [Reply to comment]

@ch!natsu hehehe.... chin try la..mne tau berbakat..

blog-tips-kurus said... [Reply to comment]

bila nak buatkan?? (^.^)

ctk said... [Reply to comment]

cOmey da tuh....nti lau ada mase...buat doodle utk ct k..ahahaha:D

zuera said... [Reply to comment]

@ctk
insyaallah dear...lau de msae..hehehhee...

zuera said... [Reply to comment]

@blog-tips-kurus hehehhe.....nak ke??? x ok pun.....

cik sakdi said... [Reply to comment]

haha memang kite failed nak wat benda mcm tu la. ok pe..lawa. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...