me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

17 September 2011

zackzukhairi junior aku~~

ok2...aku tau sume org mesti kenal an dgn zackzukhairi ni..ape tak nye.....femes kot die....nak djadikan cite.....pade 15.9.2011 budak meki dari first year sampai la last year de wat jamuan raye+sambutan kemasukan untuk budak first year.excited jugak la..bab nak tau budak pompuan first year bape org.....then...selepas berpenat lelah potong bawang sambil nangis2 and sediekan bahan. sampai la malam kemuncak......

sori x cantik...buat2 je ni...
 ok..sebelum ape2...aku nak tunjuk dulu gambar budak kelas kitorang...second year group...

sebahagian budak kelas aku...
min nampak kepale je...
kami2 yang tengah berlapar sambil tunggu persembahan junior2 baru(first year).....mlm yang paling seronok untuk aku.....ok..jum tengok budak junior wat persembahan...

kenal x yang tengah pegang mic 2??? tipu la x kenal...
still samar2 lg eh..ok xpe...bia aku bg gambar besar pulak...gambar die dgn senior2.....

zackzukhairi, abg bazli, jimak
haa.....jgn x percaye eh.....kalau nak ikutkan..aku sendiri pun x percaye...time dengar die nyanyi kat depan....time 2...tergerak la ati aku ckap..sedap ny sore die...tup2....halwa telinge aku dpt tgkap satu ayat 2...
orang : 2 la die blogger terkenal 2...femes kot die...
aku : blogger mane pulak ni...
orang : ala..yang lukis katun2 cumil siap ngn lagu2 tu la....
aku : berpaling+buntangkan mate and pandang blik kat depan..... bia betul(stil x percaye)
orang : la..betul la...nak wat ape aku tipu ko....xpe...t abis persembahan aku bawak die jumpe ko...
aku : gelak je...sedangkan time 2....otak aku da mule menerime bahwa yang kat depan 2 memang zackzukhairi...

dipendek kan cite...persembahan pun abis...sume da mkn..da siap2 nak membalik kan diri ke hostel...

orang : weh ni ha...
aku : toleh ...time ni ase cam nak jatuh jantung aku kot....zackzukhairi betul2 depan aku....
aku : zack ke?? ty untuk kepastian... yang de blog realiti konpirasi 2 ke??
zack : haah..saya ....

haaaa...time ni..aku da jd cm orang x betul da..malu pun ye...ape tak ny.. aku respek kot kat die...dah la berbakat..pastu kat blog ayat memg sempoi gile...tup2...die de depan aku.... siap bercakap lg ngn die n yang paling aku x sangke die jd junior aku.....ahark..

last but not least yang aku btul2 xley lupe...die ucap thnks kat aku....
hehehe....  nak bukti lg ke?? aku de amik gambar ngn die...tp xnk la tunjuk...malu bab muke haku cam hampeh..almaklum la tengah eksited tahap cipan....

zackzukhairi kat upm beb~~
P/s : malam 2..aku tito dengan senyum lebar sampai telinge..bab aku dpt jumpe org yang berbakat n merupekan orang yang memberi aku inspirasi tuk aku wat blog.... hahha..gile kentang.... best bile dpt jumpe org yang berpengalaman cm2...respek gile dngn die....

1 comments:

ctk said... [Reply to comment]

wah..jeles i..dapat jumpe zack tuuuuuuu....alang2 da jadik junior,amek la pluang bergambO selalu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...