me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

19 September 2013

Bunga Api!!

assalamualaikum...
tadi terbuka entry lama.. terbaca la satu hasrat yang aku pernah terbitkan dulu dalam blog ni.
 ( LINK )
rasa macam budak- budak pula.. tp xpe la... :)
aku teringin betul nak tengok bunge api bersama-sama dengan En Pakwe.. ye la.. bile ade moment macam tu kan romantik tu.. :) aku kan berhati lembut.. * perasan sekejap kn...
Jadi alkisahnya..
haritu aku ikutla En Pakwe pergi ke rumah Pak Long die kat Sungai Besi.. borak punya borak.. dari petang berlanjutan la sampai malam.. Mak cik tu siap suh tido kat rumah lagi.. memang la aku tak nak kot.. ye la.. malu la aku.. aku bukan nya ada ikatan yang sah dengan En Pakwe.. Maksudnya aku ni bukan la Tunang dia ke.. Bini dia ke.. jadi secara automatik aku jadi malu..
pelbagai alasan diberi dan akhirnya malam tu kitorang balik jugak... anak Pak long dia hantar naik motor.  yang buat jadi moment tu.. time otw nak ke lrt Sungai Besi.. aku nampak la bunga api..
1) termakbul dah hasrat aku nak tengok bunga api dengan En Pakwe..
2) dengan cara yang lebih romantik.. * tengok kat atas bukit ke.. :P
ni semua pengaruh tengok cita Eiffiel Tower Im in LOve.. dalam cerita tu kan ada moment tengok bbunga api sama-sama kan...  sweet kan..








yang no 2 ni jep yang tak termakbul.. sebab aku dapat tengok bunga api tu kat atas moto.. part tu jep la yang x romantik.. cuma kenangan tu adalah..:) hehee..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...