me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

23 September 2013

Putrajaya to KLIA- Murah!

Assalamualaikum..
harini nak straight to the point aje.. rentetan dari cerita aku yang ke KLIA hantar membe exchange ke korea tu.. aku nak berkongsi cerita yakni cara menjimatkan duit untuk pergi ke KLIA.. pernah dulu aku dengar orang cerita.. tambang nak ke KLIA dr KL central mencecah sampai RM50.. pui.. kalau naik teksi lagi 2x pui..memang rabak kocek lah kalau macam tu. pergi balik dah berapa dah.. betul x..?
sebelum aku start.. time yang aku hantar membe aku ke Korea tu adalah kali ke dua aku pergi ke KLIA.. Siap amik gambar lagi sebagai kenangan.. tiba rasa macam jakun pulak.. ape taknya.. laju tu.. dalam tren ade wifi tu.. selesa tu.. :P

30/8/2013
first time aku g KLIA hantar pakistan friend.. ( link ) .. second time hntr membe pg korea..lps ni xtau la bila lagi entahkan.. aku dulu time balik sarawak tu pun.. naik Air asia jep dekat LCCT.. jadi memang x pergi la kat KLIA kan.. itupun ditaja khas oleh orang.. kalau x LCCT pun aku xtau ape benda.. haish.. banyak lagi benda yang aku kene explore nih..
ok lah.. sambung balik yang tadi..
so pada sapa-sapa yang berdekatan KL, selangor dan yang sewaktu dengan nya.. kalau nak pergi menjemput saudara saudari kat KLIA, mohon la ikut putrajaya..ERL Putrajaya -----> KLIA.. murah lagi.. Parking pun x perlu bayar.. kalau student macam aku ni dapat potongan harga lagi.. bertambah murah..
more detail pls check this [ link ]..
assalam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...