me n my luv

Daisypath Anniversary tickers

lovely fren

13 September 2013

Muffin + Manje

Assalamualaikum..
wah. sangat2 lah bersawang blog aku ni kan... punye la busy sampai memang xde mase nak menaip.. haish.. susah2..
harini.. rasa sedikit rajin untuk aku menghapdate cerite semasa buzday aku dulu.. itupun dah lebih kurang 4 bulan berlalu..
Alhamdulillah.. sekarang da berumur 22tahun dan telah pun menjadi budak final year..
1) Muffin
aku dapat muffin dari 1 of my fren.. nyum2.. sangat la sedapkan.. tambah2 lagi pemberian seorang kawan... haruslah aku hargai sangat2.. tp ikutkan hati rasa macam xnak makan jep.. rasa cam nak simpan buat koleksi.. :)
P/s : tp time aku tulis entry ni.. da hadam da muffin ni dalam perut.. maklumla.. cerita 4 bulan yang lepas kan..

2) Manje
hah.. yang ni pulak agak suprise sket lah... datangnya dalam bentuk bungkusan... sampai kat umah akak aku kat keramat... time kate ade satu bungkusan dari si Pakwe.. rasa macam time2 tu jugak nak balik tengok. tp disebabkan ade kelas.. so.. terpaksa la sabar sampai hujung minggu.. :)
Time uncle City-Link ni kol aku.. tibe2 je die terus tanya alamat rumah tanpa sebarang pengenalan.. mana x terkejut aku.. rasa time tu aku nak terus letak je telipon.. nasib cepat2 die terangkan kat aku... baru la confident sket nak bercakap... die nak double check betul ke x alamat yang die nak hantar tu.. jap lagi lau salah alamat.. x pasal2 manje x sampai kat aku kan...
excited gile aku time tengok bungkusan ni dalam bilik aku.. terus dengan gopoh aku bukak... and hasil die..
manje!!
hah.. ni lah manje.. comel kan.. time mula2 ni.. die takde nama lagi.. sampaila aku balik kolej balik.. membe aku cadangkan suh bagi nama... terus terlintas kat fikiran aku nak letak nama manja.. :P
hadiah buzday yang paling awesome and bes aku pernah dapat.. :) suke2..:P
bukan aku jep yang suka tau.. dengan si adam pun suke. rasa macam die pulak yang lagi over nak berkepit ngan manje 24jam. kalah mak su die..
sampai nak amik gambar ngan die pun manje kene ada kat sebelah.. adam2... rindu adam sangat2.. bile tah dapat balik jumpa adam ni.. manje pun ade lg kat umah along.. x sempat nak bawak datang kolej lagi.. sebab haritu agak kelam kabut sebab mak masuk hospital.. next entry aku cerita..
assalam..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...